デジタルストーリーテリング〜生徒たちへ



Teach me in new ways.
Connect with me.
Meet me where I am.
Try something new.

Take a risk.
Be THAT teacher.
The one that reaches me.
Keep me interested.
I want to tell a story.
I want to create.
Let people hear the real me.
Let me connect with an audience.
Let me use pictures.
Let people hear my voice.
I'm not looking for Hollywood.
I just want to be a storyteller.
Train me.
Believe in my abilities.
Believe in me.


新しい方法で教える。 私とつながる。 私に出会う。 何か新しいことを試す。 リスクを取る。 

"あの"先生みたいに。 私に寄せられる。私に興味を。 私は話したい。 私は作りたい。 
本当の私を伝えてみよう。 聴衆とつながってみよう。 絵を使ってみよう。 私の声を聞かせてみよう。 
私はハリウッドをめざしていない。 私はストーリーテラーになりたい。 私をトレーニングする。 
自分の能力を信じて。 私を信じて。